We are family

Vilken härlig dag det är, vill jag börja med att säga! Vi började dagen med frukost ute i trädgården i den härliga solen, här har jag dock fångat alla i ögonblicket där de antingen tuggar eller slickar fingrarna, haha. Men fina är dem ändå min kära familj och det var verkligen en lördagsfrukost som hette duga! UNDERBART!
Sedan blev det lite syskonmys! Jag och Lillan såg Warm bodies som inte var som jag trodde, men ändå var den helt klart grym! Kommer nog att se den några gånger till i min livstid om man säger så.. Och råder alla till att se den! Den har, komedi, fantasy, kärlek, overklighet och smått läskigt. Men ack så bra!
Nu ska jag fortsätta den här underbara dagen och sedan är det Vampire diaries på 6:an klockan 18.00 ikväll! (Det missar jag ALRIG) Smell ya later bitches! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback