SVAR PÅ TAL

Fick en ganska otrevlig kommentar på mitt inlägg "Kvällsprommenix" Den lyder såhär:
 
"Du borde börja använda bh eller topp.. inte fräscht att se folks nipples"
 

Svar på tal:
Men vad är det ärligt för fel på dig? Bilden är på min lillasyster som är 12 år gammal. Själv använder jag BH, men än är hon för liten för det. Vad är du för människa? Hon är ännu barn och har faktiskt rätt till att gå utan BH och dessutom äger hon ingen. Jag tyckte bilden var jättefin, eftersom att hon var glad och åt en god glass, men eftersom att denna KORKADE OCH DUMMA kommentar som jag fick, tog jag bort bilden, på min otroligt fina och underbara lillasyster. USCH VAD JAG BLIR ARG PÅ MÄNNISKOR SOM HAR HJÄRNOR SOM SITTER I RÖVEN.
 
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback