Some thoughts

Idag kom jag till att tänka på en slående tanke. Idag handlar Allt om att knulla runder och vem som har legat med flest personer. När hände det här? När försvann vår goda moral och vårt samvete? När slutade vi bry oss? Om vår värdighet och om andra människors känslor? Är allt borta nu? Det är nästan så att jag vill gråta, för var fan finns värdigheten i att knulla runt och sedan skryta om det i efterhand? 
Vad hände med att vara "hemlig beundrare" och med att längta och uppvakta? Ja, vad hände egentligen med kärleken? Förmodligen låter jag nu gammalmodig och fördomsfull. Men det är såhär jag känner och upplever det hela. Jag vill hellre ha uppvaktning och respekt än töm och glöm. Ja, för så vill jag fantamä ha det och därmed basta!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback