Förlorat hopp för mänskligheten

Precis vad jag jätteglad och skulle precis lägga upp en rolig bild bakslag. Under hela tiden som kah ägt denna blogg, typ 3 år. Har jag aldrig fått en sån negativ kommentar. Den löd: " sjukt pinsamt när en överviktig tjej lägger ut bilder på cola och sånt. Ät bantningspiller" varför ens
kommentera om du bara har något negativt att säga? du känner inte mig. Du vet inte vad jag gjort eller inte, ELLER ÖVER HUVUDTAGET VAD JAG GÅTT IGENOM. Min viktresa kämpar jag fortfarande med, vilket du lagt märke till om du läst min blogg tidigare!! det var helg och det var inte ens jag som drack cola? Nämn vad du kan finna i bantningsväg så lovar jag att jag redan provat det. för jag har provat allt. Nu försöker jag med nyttig kost och bättre motion. Men det vet ju såklart inte du. 

Kommentarer
Elin säger:

Bra gumman, stå på dig. Låt aldrig någon sinnessjukt låg person trycka ner dig <3

Svar: Tack vännen, du är bra du ❤
Rebecka andersson

2013-05-22 | 12:15:33
Bloggadress: http://elenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback