Viljan att vilja

Jag har hela dagen försökt att motarbeta förkylning, ont i halsen, svettningar och utmattning. Jag har sugit på zyx tabletter, ett helt fisherman paktet och flera koppar med te. Efter att ätit 3 zyx tabletter (man får bara äta 3 om dan) så känns det lite bättre i halsen. Men dock så är alla i familjen på något sätt sjuka, så det var bara jag och mamma som åt middag idag, makaronipuddingen som jag gjorde redan igår, ni ser som jag ser ut idag, så var knappast taggad till att göra den igår eller ta så mycket bilder idag. Men det är gjort och den blev verkligen god! Verkligen att rekommendera! Receptet kommer upp snart! Hoppas att ni mår bättre än jag gör, och hoppas på skola imorgon! Peace

Kommentarer
emma säger:

Uscha, det är aldrig kul att vara sjuk:( Krya på dig!!

2013-03-19 | 21:30:55
Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback