Take a deep breath

Ja herregud vilken morgon! Var på möte i landskrona med mamma i morse, och skulle sedan ta tåget till Lund. Shii fick jag då alla tågen därifrån var inställda och jag fick sätta mig på en ersättningsbuss till Kävlinge, vänta där 20 minuter och sen ta mig till Lund och Vänta där ytterligare 15 minuter. Ingen bra morgon alls. Slutade med att jag totalt blev 1 timme och 40 minuter försenad till min lektion, inte okej. Jag är inte pigg på något alls efter en sånhär morgon, men på schemat står att hålla i en egen bildlektion på draman och att åka iväg och SIMMA såfort som jag landat i min by ikväll.
Om min morgon bara hade börjat med en frukostfika med en vän, hade det varit mycket bättre! Ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback