Only dead fish follow the stream

Heeey!!! Ser ut som ett lik på bilden, och det är ungefär så jag känner mig just nu. DÖDSTRÖTT! Tur jag kan sova länge imorgon, men utvecklingssamtal 14.00'o'clock. Jag har precis blivit färdig med min måndagsmiddag! (gör ju middag på måndagar nuförtiden) och idag har jag gjort kycklingfilée med creme cheese i, inrullad i zucchini (istället för bacon) och till det så blir de morötter, zucchini, potatis och paprika som just nu är alltihopa i ugnen! Hittade faktiskt på ett eget recept, som jag kan lägga ut här om det blir lyckat (hoppas och tror!!) men det är verkligen kul att anstränga sig för att göra en god och nyttig middag till sin familj en dag i veckan, för trots att du är trött finner du orken!! Ha det fint, bild på maten kommer senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback