Drömmar

Jag har nog för längesedan berättat för er om mina största drömmar, men det var just längesen, så jag ska friska upp ert minne! Ända sedan jag var liten så har jag drömt om att se P!nk live och att träffa henne personligen. Hennes låtar och texter har hjälpt mig genom många saker i mitt liv, och jag vet inte vad jag hade gjort utan hennes "kloka ord". Jag har alltid tyckt att jag och P!nk har vissa likheter, vi är båda dramaqueens, superkänsliga, men kan samtidigt ibland säga "FUCK IT!". Hon är och har alltid varit en förebild för mig. Därför kommer jag säkert att fälla en tår när jag för första gången ska få se henne Live den 26 Maj, 2013 i globen Stockholm.
Men samtidigt har jag också haft en annan dröm vilande, en dröm som jag trodde skulle dröja till ålderdomen att uppfylla. Att besöka Paris, att andas in och njuta av det vackra landet, höra franskorna diskutera och förstå vad dem säger. Att jag kan gå fram och säga "Je voudrais un café au lait" och dem skulle förstå vad jag menar med det. Min dröm är att på äldre dagar, bo i Paris permanent och prata det franska språket vardagligen, och att mitt barn ska få samma kärlek för Paris som jag har. Och drömmen om att åka till Paris, blir sann i Juli, då jag och min Storasyster Marina ska inta Paris, med stormsteg. Min 18års present, och jag kunde inte varit lyckligare.

Jag hoppas att ni har fått en annan förståelse för varför dessa 2 drömmar är så viktiga för mig, och har varit under om inte hela, större delen av mitt liv. Och dem båda ska bli sanna, Nu i år.
I'M SO HAPPY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback