Bitches be like "Who's dat girl - dat girl?!"

Hej alla snyggisar! Har varit på första dagen av sommarjobbet - stället där jag var i vintras på min praktik genom skolan, oohyes. Lite blandade känslor eftersom att jag kommer att vara där jag behövs (jag vill vara på ett ställe) så jag kommer att hoppa runder, aja. Som den kloke timbuktu en gång sa: Det löser sig, det gör det alltid! Förövrigt måste jag påpeka att det är sjukt att ha sommarlov, sjukt att få sova en timme längre än man gör när man ska till skolan, sjukt att det känns som semester, sjukt att det är sjukt och sjukt sån bränna jag börjat få! Sjukare än sjukaste kan vara hur sjukt som helst. Älskar sommaren, älskar solen och älskar värmen. Peace & Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback