Helgen är en bekvämlighets visit

Hej alla fina! Helgen har gått allt för fort, verkligen! I lördags åkte jag med min bror och hans vänner och badade i Eslöv, en väldigt givande och rolig dag blev det! Sen när jag kom hem kollade jag och familjen på "Django unchained", pappa älskade den, as I thought! I dag körde jag igång med läxor direkt när jag kom upp och efter det bytte jag alla lakan osv i min säng, känner mig lagom duktig nu! kände mig förtjänt av lite belöning så satte på "Vampire diaries", som gick igår, men som jag såklart spelade in. Så kollar på den nu! Sen ska jag spela lite sims 2, sjukt sugen jag har blivit på det på senaste tiden, haha.. Iallfall, många bollar i luften är det just nu, men nu är tåget, vandrarhemmet och biljetterna bokade till P!NK. Helt otroligt! Lycka är inte ord nog.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback