beauty is in thee eye of the beholder

Hey peeps! Jag har haft några jobbiga 3 sjukling dagar, så nu gör jag en comeback genom att berätta en stor del av mig själv.
Jag har extremt dåligt självförtroende, men jag vill alltid visa mig stark! Jag bryr mig och tar åt mig av vad alla människor säger till mig, jag bryr mig när andra människor tittar och jag försöker alltid förstå vad dem tycker. Jag är rädd för att jag inte är bra nog. Någonsin. Jag är stark när det gäller vad jag tycker och tänker, men när det gäller mitt utseende är jag inte alls lika stark. Så nu delar jag detta med er.
My point is.. Alla är vackra och unika på sitt eget sett, men jag tycker inte att jag är det överhuvudtaget. Men jag gör ett försök till ett bättre självförtroende, genom att försöka få en egen boost och att försöka intala mig själv att ja, jag är också vacker. Så jag har beställt en ring, med en ingravering inuti, som ska hjälpa mig att älska mig själv, och känna att jag också är vacker. Får den kanske på måndag, so exited!!
You're all beautiful!!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback