Keep on swiming

Hallå alla hot stuff's!  Vi är hemma nu efter siminngen och jag har såklart bäddat ner mig i min filtponcho, men idag gottar jag mig med lite nyttigt snacks och har precis druckit ett stort glas vatten(Vill man gå ner i vikt ska man tänka extra mycket på att dricka mycket vatten) Idag blev det som jag tidigare nämnde, faktiskt 60längder. Det är galet hur långt jag har kommit med simningen, att jag känner att min kropp orkar mer och att jag för varje gång längtar och vill göra mer! Men detta har såklart också med att göra att jag också har lagt om min kost helt och hållet. Tänker på det jag äter och VILL äta nyttigt och VILL vara NYTTIG. Känner mig som en helt ny människa, men en massa ny energi och kunskap. Men än är det inte över, man kan alltid lära mer! Kämpa på! Over and out

Kommentarer
Jonas Lindberg säger:

Du är jätteduktig som kämpar, jag kommer att följa dig :) Jag har själv gått ner 35 kilo :) Jag har idag även skrivit ett inlägg med lite tips på kost och träning, vad man bör tänka på osv :) kolla gärna in :)

http://jonaslindberg.spotlife.se/2013/04/10/varfor-forvanta-sig-resultat/

Svar: tack så mycket för din fina kommentar jonas! Ja jag har varit inne och tittat på din blogg och funnit en del tips, tack så hemskt mycket! :)
Rebecka andersson

2013-04-10 | 21:35:57
Bloggadress: http://jonaslindberg.spotlife.se
Maja säger:

Vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min,KRAM!

2013-04-10 | 21:40:44
Bloggadress: http://majapeining.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback