Känns som en bra dag!

Godmorgon världen! Idag är det torsdag vilket innebär att imorgon är det fredag (!!!) Och idag ska jag faktiskt infinna mig hos min storasyster Marina för lite one-on-one time med en nyttigt middag jag ska göra åt oss och sedan ska hon hjälpa mig att rå plugga, så det kommer jag att se framemot! Känns som att idag kommer att bli en bra och rolig dag, bortsett från pluggningen som kommer ikväll, haha.. Idag är det idrott, så nu ska jag kötta som in i på gymmet!!
Förövrigt vill jag tacka för alla fina kommentarer som jag har börjat få! Tack för att ni tror på mig och tack för de positiva kommentarerna! Jag har aldrig trott innan på att jag var vacker, och jag har aldrig trott att jag skulle komma bara såhär långt i min vilja, kost och träning.Ni ska veta att för varje bild jag tar så är det en inre kamp och att dessutom lägga upp den här, det är inte lätt men det är en bearbetning för mig själv! Tack för att ni finns!

Over and out

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback