Bra självförtroende eller inte?

  
Hej alla fina!! Jag har tagit åt mig och sugit in sallad era underbara kommentarer även fast dem fortfarande är svåra för mig att ta in! 
Men idag fick jag denna kommentaren som jag tyckte var värd att svara på! 
 
så kära Michelle, svaret är egentligen så enkelt som.. Nej. Jag har verkligen inget bra självförtroende eller självkänsla som det Också heter. Men för att bearbeta det och få det till det bättre, så tar jag minst en bild på mig själv varje dag. I början var det jobbigt och svårt men nu tycker jag faktiskt att bilderna blir bra! Sedan har  jag också insett att det är okej att vara sig själv och det är okej att vara galen. Hoppas du blev nöjd med ditt svar! Kram rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback