Vissa dagar är lättare än andra

 
Min dag i bilder - Måndag.
När jag vaknade imorse och skulle äta frukost hade jag egentligen ingen lust till det alls, men det blev ändå 2 mörka knäckebröd och en banan. Lagom gott faktiskt! Sedan October Road (som varje tidig morgon nuförtiden) och en längtan tillbaka till min varma sköna säng Väl i skolan så har jag kollat lite på ett avsnitt av Ghost Whisperer (ohyess) Och på svenskan fick vi se en snutt av Troja! Var längesen jag såg den så blir nog att se den ikväll eller imorgon, blev ju sugen! Jag har fått ännu 2 hemska skoskav idag, älskar nya skor eller hur var det nu? Blev lite köttbullar, potatis och brunsås med lingon till lunch, typisk svenne mat tycker jag, men klagar inte! Efter käket blev det lite drama, helt ok. Efter drama, så var jag off to my beloved train. Den sista raden av bilder, är sådant som jag ska göra denna kväll: Mysa med lille gosisen, ta mig en kopp kaffe, ducha i varmvatten så varmt att jag knappt kan andas (standard) och sist men inte mindst kolla på det okända!
Keep following,
Rebecka
 
(Ber om ursäkt för att vissa av bilderna var pixliga, såg inte det förens den var färdig, men så får det vara nu)
Alla bilder kommer från weheartit.com, förutom där jag håller i min älskade kaffekopp, och kanske några från google.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback