Ibland vet man inte varför saker händer men man måste låta dem hända ändå

 
 
Min dag i bilder - TORSDAG.
Kära torsdag, tack för att du ligger så nära fredag, jag är tacksam
Min morgon började med sovmorgon, ett försenat tåg och en håla till halv 1, hmm... blev smått irriterad, men det slutade lyckligt ändå ju, dedär! Längtar till the partyyyy imorgon, med min fina klass, ska bli så jäkla kul! Tack TK för att du lånade mig cash till en baugette till lunch, god bless you. Påtal om annat har jag haft förjävla ont i min lilla livmoder (haha) idag, nått fruktansvärt, för er som kanske ville veta det (?) Det blir nog ett avsnitt av Ghost Whisperer, trots att jag längtar efter min säng något jobbigt mycket, en dusch på detta?
Keep following,
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback