Those moments that are worth it all

 
Det känns verkligen i hela min kropp och själ att jag lever nu. Att jag kan göra vad som helst närsomhelst! Jag vet att jag nämnt det tidigare, men jag tänker säga det igen. Jag vet inte vad jag hade gjort utan min andra halva, Johanna. Utan dig, ingenting.
Har en kort skoldag idag, woohooo! men plugg återstår när jag kommer hem, hmm...
Snart är det jul och nyår igen!, shit vad tiden går fort "när man har roligt", eller nått sånt, hehe. Nu är det sista veckan i skolan, sen är det höstlov, och sedan 5 veckors APL (praktik), så himla kul det ska bli! Har jag nämnt hur mycket jag älskar mitt liv just nu?
 
Keep following,
Rebecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback