ta mig för den jag är, eller se hur jag går

weheartit.com
 

Vill faktiskt börja med att säga att jag har kommit till insikt, och egentligen är det som jag snart kommer att skriva ganska logiskt, men det handlar om att man själv måste ta åt sig orden. I vart fall, jag har ältat mycket av mitt förflutna, varit rätt, ledsen och kanske rent av deppig ibland, men på senaste tiden har jag varit mycket gladare, positivare och kanske rentav lycklig. Hur kan då detta vara? Jo, jag har slutat att älta allt det gamla, jag håller på att släppa det. Fokuserar på nya saker, istället för det gamla som göra att man blir ledsen och sårad, om och om igen. Nu är jag glad, och förväntansfull inför framtiden. Se upp världen - här kommer jag!
 
Keep following,
Rebecka
 
 

Kommentarer
Hanna säger:

Åh vilken söt bild! :)

2012-10-21 | 11:49:11
Bloggadress: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback