Simply Madly Deeply

 
 
 
Hey bitches. Eller nä. ÅH det är onsdag, snart fredag igen! Love. Är helt beroende av låten ovan, stämmer så himla  bra och är så jävla bra! Känner att dagen kanske kan bli rätt så bra ändå, trots att jag är hemma vid 6 tiden,*sigh* Jag vet inte om jag har berättat om min längtan efter en liten bebis? Eller kanske inte skrivit om det på länge iallfall, men vartfall. Jag har velat ha barn sen jag var 14 år. En flicka närmare bestämt. Och för ett litet tag sedan, drömde jag att jag var gravid, gick omkring med en stor jättemage, som var både rund, perfekt och jag älskade det. Alla jag stötte på ville ta på min mage. När jag vaknade den morgonen, så kände jag lycka. Någon dag kommer det att hända, och dagen jag får reda på att jag är gravid, kommer det vara eufori, jag kommer att bli lycklig på livstid. Jag vet det.
 Men nog om det, OMG. Jag vill så jävla gärna gå på P!NK's konsert som är i maj nästa år, önskar mig det i födelsedagspresent, men kommer nog inte att få det, sadly. P!NK ☮♡
Vad långt inlägg detta blev, haha puss.
Keep following,
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback