Riktigt fina vänner

 
OH DET ÄR FREDAG... Hej alla fina, det är ÄNTLIGEN FREDAG. Vilket också innbär att efter denna skoldagen är det en veckas lov och sedan 5 veckors praktik, fy vad kul det ska bli! Detta innebär också att jag nog inte kommer att uppdatera varje dag, hehe. Sorry.
Iallafall, igår var en rätt så bra dag, hade simmning på idrotten, det var både skönt, avslappnande och kul! Sedan var det prov, mindre kul.. Efter det var det fotografering, jag blir aldrig nöjd med mig själv alltså.. jaja.. Efter det så drog jag Carro och Mackan och käkade och sedan vidare till Malmö, sen tog jag det LÅNGA tåget hem, haha. Kändes som en evighet.. Men ibland är man tacksam över att tågen är försenade! om jag säger så..
Usch ja! Ha de gött, igelkött!
 
Keep following,
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback