Bästa vänner. Nu och föralltid.

 

Dagens skämt made by Rebecka & Johanna:
jag fick A i historia.
-jaså, jag med.
-ja. Jag låg med läraren.
- jag med, highfive*
 
HaHAH, Jag vet knappt hur vi kom fram till det skämtet, johanna berättade att hon fick ett bra betyg i Historia och jag fick värsta flippet och vi fyllde i till varandra, haha, som det kan gå! Vi åkte ut till center syd och hade det mysigt, köpte varsin vinterjacka. Välbehövligt! Sedan försvann vi oss i varsin glass, en kul och en mjukglass. Efter att vi "fikat" på donken. Livet är rätt bra ibland, och jag vet ärligt inte vad jag hade gjort utan dig! Soulsister#Soulmate#Andra halva#Mitt hjärta#Min själ#BFF#MIN ALLRA BÄSTA VÄN FÖRALLTID.#
Jag hjärta dig, min Johannis.
 
Over and out,
Keep follwoing,
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback