Ullared eller Bullared?


Lite kvällshumor, haha. Love Transformers, maha.
 

Jag och brodern min har bestämt oss för att åka till Ullared på lördag, är lite smått spänd eftersom att jag aldrig har varit där men hört så mycket om det. Ska bli himla skoj! Blir lite pengar över från julklappspengarna så att kan handla lite till mig själv också, skönt hehe. I billeberga finns det ett litet bageri som heter Bullared, någon mer än jag som har lagt märke till det? Riktigt kul och skrattar varje gång jag åkt förbi där med bussen, så himla klyftigt ju! Förövrigt är jag inne på vecka 4 nu, nästa vecka blir min sista på praktiken, både skönt och lite sorgligt :( Saknar ju klassisarna, men samtidigt så känner jag mig väldigt mogen och redo för dethär livet, jag känner mig verkligen vuxen nu. Märks kanske att detta verkligen är yrket för mig? I LOVE KIDS. Inget mer att säga, BUT I'M GOING TO ULLARED, OMG, OMG, OMG, OMG. *Rebecka Andas* haha.
Keep following,
Puss

Kommentarer
Niklas Lennartsson säger:

Vinn en header!

Snart avslutas tävlingen!
stor chans att vinna! KIKA IN!


http://niklaslennartsson.blogg.se/2012/november/tavling.html

2012-11-28 | 18:10:02
Bloggadress: http://niklaslennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback