Vem ska man lita på?

Än en gång börjas det.. Det kommer bli sånt jävla liv i klassen, och jag orkar inte. Om alla tänker gå på mig, för något som INGEN annan än jag har med att göraa, så vet jag fan inte om jag orkar alltså. Vad jag gör är mina beslut och jag gör dem alltid av en anledning. Jag klarar inte av när människor dömmer mig, och tycker illa om mig ( har delvis med att göra att jag alltid vill göra alla nöjda) men någon gång går det till en gräns! Jag om någon är inte ute efter att bli osams med någon, jag är tvärtom..  men om alla i min klass ska börja gå imot mig nu så vet jag faktiskt inte vad jag gör, sånt stål psyke har jag fan inte.. Ledsen för detta inlägg, men behövde skriva av mig. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback