Stay the fuck out of my buissness


You can always count on your very best friend.

En början, jag orkar inte. helt ärligt så är jag på bristningsgränsen. Nationella gör att jag sover dåligt, skakar som ett asplöv och gör så att jag mår dåligt. Saken blir inte bättre av att folk ska hålla på att fitta sig, med saker dem inte har med att göra. Jag orkar inte. VÄX UPP. Vad jag gör är mina problem och jag gör saker av en anledning, OM människorna som jag menar hade vetat detta, så hade dem KÄNT mig, för den jag är - det jag står för - och det jag gör. Men återkommande, dem känner inte mig om dem inte förstår varför jag gör som jag gör, och hånar mig? Mår så jävla dåligt just nu och vill helst bara tyna bort i min säng, but sadly, I can't. Med allt detta kommer då att farmor har gått bort, och hon ska begravas på fredag. Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback