Proactive



Hey honeys. Igår fick jag en fin överraskning från fina Hanne! Jag hade planerat att köpa proactive, medel mot finnar som jag att man får fin hy osv. Igår ringde hanne och överraskade mig med att hon hade köpt det åt mig, ÄR VÄLDIGT TACKSAM! thank you. <3 Så idag är dag 1 på min början med proactive, i början får man mycket finnar osv, eftersom att det rensar ut all dålig hy, men efter att man använt den i ca 8 veckor, får man jätte fin hy och kommer se mycket fräschshare ut. Tänkte ta en bild varje vecka för att se förändring!



Så här ser dem ut! hoppas på bästa resultat! :)
För övrigt ska jag till Malmö idag och köpa mors dag present till min moder! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback