Cut me up like a knife


www.weheartit.com

En såndär dag, då man verkligen inte vill vara med på någonting. Man vill allra helst ligga i sin säng och kolla film, och tycka synd om sig själv därför att livet är så jävla hemskt. Och det är det också, but some days are better than others. Idag är en sån dag då jag hellre bara hade pausat livet och legat i min säng och väntat på något som skulle rädda mig från mitt vad jag ibland kan tänka som patetiska liv. Men nej, livet stannar inte för att man känner att allting är före en, och man hinner inte med. Livet stannar inte för att man mår dåligt och allting är på en och samma gång, man kan inte pausa livet, och inte heller alla saker som händer. Allting är så jävla mycket nu, och jag orkar inte riktigt med allt. Kan sammanfatta det som; Kirurgen för att besluta om gallsten-NP-Klädbytardag*2-Läger med klassen 2 dagar-Söka fler sommarjobb-Oroa mig över framtiden-Träna-Gå ner i vikt-Missa friluftsdag-Mer NP osv osv osv. Känns så väldigt mycket med allting just nu, men finns inget jag kan göra åt det. Jag blir på dåligt humör när jag inte vet var jag ska ta vägen. Ingen bra dag i dag, Puss..

Kommentarer
Nellibella säger:

Sv; Hm.. Jag köpte min keps på oneoff och den kostade 399, annars kan du ju testa stadium eller Carlings! Men det är oftast vad man får lägga på en keps om man vill ha en snygg! :D

2012-05-07 | 18:57:28
Bloggadress: http://nellibella.blogg.se/
Elin T säger:

Aw fina Rebecka. Jag tycker exakt likadant. Men kämpa tillsammans med mig så ska du se att det löser sig! <3

2012-05-07 | 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback