Blir så satans trött



Känns som att jag har värsta depp bloggen för tillfället.. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om för jag är så trött, trött på mitt liv, trött på att  människor beteer sig som att jag inte finns, trött på att människor inte förstår, trött på att människor inte bryr sig, trött på att jag inte vet någonting längre, trött på att vänta på att allting ska bli bra och bättre, trött på att bli utfryst och trött på att vara trött helt enkelt. Sakar att umgås med mina vänner på lektionerna, men just nu är jag helt för mig själv känns det som.. What to do, life is what it is.  Allt klabbar och klöddar för tillfället och jag orkar inte. Jag är trött simply. Så satans trött. Men jag ska försöka att bli positivare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback