Skratta åt det som får dig att gråta


Foto: @Rebecka Andersson

Hey honeys! Har suttit i skolan i typ 2 timmar nu, tänkte komma före alla andra och hinna göra lite matte, så det har jag GJORT! isch.. Känner att jag just nu inte vet om jag ska skratta eller gråta. Inget speciellt som har hänt i mitt liv på sistonde, eller iallafall inte mer än vanligt, men jag bara flyter känns det som. Gör mina uppgifter från skolan, hänger med polare ibland, men till vilken nytta egentligen? För hur mycket man kan bry sig om någon - vilja hjälpa någon, så slutar det ofta med att dem tar - jag ger. Men jag fortsätter ändå på samma spår, utan att någon märker av om jag är ledsen eller glad, because I'm the master of disguise. Jag döljer alltid. Skratta åt det som får dig att gråta! Det gör ont för stunden, men det kommer att försvinna, hur lång tid det än tar!

Later babes! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback