Music is what feelings sounds like

Hey honeys! Hände lite grejor igår, när jag satt på utbildningen och sålde så fick jag plötsligt kram i magen (pga gallsten som jag har) så fick panik, fick sticka därifrån och tog mig in till centralen,hade inga pengar på telefonen och gick först till pressbyrån för att jag tänkte att jag kanske kunde få låna telefonen där, men nej, för då skulle jag få gå in på lagret och då kunde han få sparken osv osv. Så då gick jag till Expresso house, och där fick jag låna telefonen, TACK! Sen kom mamma och hämtade mig, och idag har vi varit och lämnat prover på vårdcentralen, och nu väntar vi på en tid hos kirurgen, för att se om jag ska ta bort gallan.. Men mår bättre idag, och har hunnit städa rummet, kompletterat lite saker, lämnat in o så. Skönt att de är gjort! Vi gick in om netto efter att vi varit på vårdcentralen, köpte ett kuddodral och ett nytt överkast till sängen ,s
om jag visar nedan! Kommer bild på tavlan jag har gjort också + bordet som jag gjort collage på (SLITIGT JOBB DET VAR) glömde dock att fota skjortsen jag fixat till!

Kudden passar perfekt i min snygga soffa!
En närmare titt på min fina kudde!

SNYGGT!
Tavlan jag målat.

Lite dålig bild, men alla bilderna ni ser på denna bilden är collaget som jag gjort på bordet, ser mycket snyggare ut i reality!

LATER. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback