Fell a tear or two


Lite B-ig bild, men den kommer ifrån weheartit.com och jag älskar verkligen tatueringen!

Kan lyckligt säga att jag har slutat på Online nu, insåg att jag inte klarade av det psykiskt, helt sjukt så mycket skit en telefon försäljare får ta alltså.. Big cred till dem som klarar av att jobba med det! Så nu är jag fri, och letar efter sommarjobb! har dock redan planerat att spara det mesta av mina studiebidrag nu fram tills sommaren, förutom denna månadens dock.. Nu är jag påväg hem till min lilla  by, eller jag chillar på expresso house atm. Men ska snart ta tåget! Då ska jag hem och ta det lugnt! För övrigt var dagen lite extra bra, när min BÄSTA VÄN, älskligen emma, kom idag. Ni ska bara se oss när vi ses.. haha, hoppas och skriker och hoppar upp i famnarna på varandra, SICK! :) But I looove it! Älskar dig min l illa emmsiii <3 PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback