everything is going to be alright!


True

Vill bara börja med att säga att jag trivs skitbra på nya jobbet! allting flyter på och det känns verkligen som att jag får ut allt av dagen, och får verligen utlopp för all min energi också! är bara glad att jobbet och skolan kombinerats bra nu, har känts bra nu under dessa 2 dagarna, lovely! Känns dock som att man har vissa vänner som är där men som ingentligen inte bryr sig.. inget kul och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt saken! men nog om det, jag sitter och råläser en bok, och ska kolla upp lite saker på nätet nu också när jag har tid.. min lektion börjar om ungefär 2 2/1 timme, och har redan varit här i över 2 timmar.. men det stör mig faktiskt inte! känns bara bra att det är så fridfullt och lugnt här atm. like it! Later babes! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback