Där jag växte upp o så


Foto: @Rebecka Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson


Godmorgon. Onsdag står på schemat, och jag vill helst bara att hela j*vla dagen ska gå förbi, nu, med ett blixtskott. Drömmar å drömmar. Jag sade upp mig från jobbet igår, men har en uppsägningstid på 2 veckor, så måste jobba 4 pass till, kul å så.. så ska jobba ett idag, och längtar verkligen inte! var verkligen inget för mig.. och ångest nu inför sommarlovet, måste börja spara studiebidragen nu, för vi får ju inget på sommarlovet, suck.. JOBBIGT LÄGE. hoppas det löser sig.. Nu måste jag redigera massa bilder på picnik, eftersom att dem lägger ner nu i april, ÅÅH-R.IP PICNIK </3 later, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback