What a wonderful day.


Bild sen valborg.

Jag har otroligt många bollar i luften just nu, och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med allt, för ärlighetes skull. Jag vill tatuera mig, men får se om jag hittar en bra tatuerare.. och ska börja träna direkt efter jag slutat skolan, sedan ska jag operera mig 4 dagar efter jag slutat skolan, jag ska till Helsingborg och köpa plastpiercing, jag ska plugga matte, ha fler FML dagar, komma underfund med vilka som är mina vänner och vilka som inte är det, festa, umgås med fina vänner, finna lite tid för mig själv och en tusentals andra saker. Men en positiv sak - kaffe är likamed kärlek, varje dag, känns det lite bättre, när jag tar mig en kopp kaffe. KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback