Rastlöööös

Hallå där ja, operationen blev gjord igår och jag var hemma vid 3 igen! Mår väl relativt bra, men så fort jag ska sätta mig upp eller lägga mig ner osv, så känns det - as fuck. Men hoppas såklart att det blir bättre. Men är väldigt rastlös, päronen är o jobbar hela dagarna och lilla systern är iväg hos kompisar: detta innebär - jag är själv hela dagen och ligger som en handikappad invalid i soffan och kan knappt ta mig upp eller ner (så har det varit idag, så jag antar att följande dagar blir detsamma) Plus på detta har jag ont i min hals, och jag tror att jag har fått nackspärr, blir så lycklig av allt på en och samma gång (ljuva ironi) De kommande dagarna blir det förmodligen följt av mer raslöshet, inget mer att göra och lite mer smärta. Hm.. Duschade precis och kände mig som en tant på 100år. Kunde knappt sträcka mig upp och ta i duschgrejsimojsen , munstycket? Och sedan fick jag lite ont när jag shamponerade och tog balsam, lite jubbit.. Hoppas det också bättras på sig.. Nu blev det mycket om mig, hur är det med er? Hur urartar sig era sommarlov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback