Pepp!

Hej på er mina fina finaste finaste bloggläsare!
Jag klandrar er absolut inte om ni inte är speciellt hängivna över min blogg för tillfället, för det är inte jag själv heller! Helt ärligt så tycker jag lite synd om mig själv och känner mig som ett handikapp/invalid, som inte riktigt kan göra vad jag vill eftersom att jag kan få lite ont och operationssåren läker osv osv osv. Men jag försöker att kämpa utöver mina gränser (detta leder till att jag blir andfådd, duschen är en kamp haha) men jag kör på så gott det går, trots att jag deppar över att jag sitter hela dagarna och kollar tv och inte mer än så - kan inte mer än så, haha! Trots min rastlöshet har jag börjat att tråna lite efter att gymma igen, skulle ju komma igång med det igen, faaaaen. Snart.Väldigt snart. Gillar inte riktigt att blogg.se har fuckat upp det här med när man ska skriva inlägg heller, kan ju inte se allt jag skriver så det blir ju hur mycket som helst.. YIHKES. Ber om ursäkt för bildbrist också nu när jag ändå är i gång, min kamera är helt upp fuckad, och jag har helt och håller gett upp mitt hopp om den, så jag är kameralös... IGEN. suck.. I vart fall är jag sugen på träning (men tro mig, går inte i det tillståndet jag är i just nu, buuhuu) men snart!! Imorgon är det midsommar, och det verkar inte hända något speciellt, hmm.. kan ju inte direkt "göra" något speciellt ändå så. Men ha en grym midsommar fina bloggläsare! Jag ska försöka att göra roligare inlägg, invalid som jag är.. haha! Ha de gott igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback