Jag lättar jag flyger

HEY BABES! Hunger games igår blev en självklart hit, as bra film! Har ingenting att göra om dagarna, och känner starkt att jag behöver någon att prata med - någon som jag kan prata med. suck. Idag har det ju faktiskt varit fint väder, sugen på att bada men antar att jag inte får, operationen o de ju.. Idag har jag kollat på fler filmer, det är så sjukt synd, kan jag tycka - att filmer aldrig blir verklighet. Självklart att vissa filmer absolut hade varit hemskt om det hade blivit verklighet, men jag menar.. Romantiska filmer, filmer om typiska "kärleksdrag" eller whatever, kul det hade varit om dem hade faktiskt existerat. Så många tankar jag har, galet.
Later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback