Galet Galet

Halloj, kan ni gissa vad som hände denna morgon? Jo, jag vaknade av mig själv. "Varför har inte alarmet ringt?" Då var alarmet avstängt och jag skulle ha tagit tåget för en timme sedan.. Bestämde mig för att sjuka mig eftersom att jag inte vill ha ogiltig frånvaro o så.. har ingenting att göra på lektionerna ändå så, men ändå surt.. Ska till skolan senare ändå eftersom ska på möte om sommarskola osv, och sedan ska jag vidare till malmö och sedan helsingborg.. Men det positiva med det hela var väl ändå att jag för en gångs skull fick sova ut! haha.

Det var en som frågade vad för operation som jag ska göra, är säker på att jag nämt det innan, men iallafall så ska jag operera bort gallan, eftersom att jag har gallsten och får såna anfall så det är sjukt. Nu vet du! :) '


Later. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback