Film maraton?

Hey babes. Ännu en gång, hemskt ledsen för bild bristen! But what to do, får komma med inspiration från weheartit istället! Idag är det 5 dagar sedan operationen, och det känns helt okej faktiskt, dock att jag fortfarande är rastlös, förvånansvärt att det inte finns över mycket man kan göra när man är nyopererad, hmmm.. Men jag har sett en film idag iallafall! Junebug, ingen populär film men helt ok faktiskt! Igår var jag hemma hos min andra halva Johanna och nördade sims 2 och pratade! (as always) hennes underbara mamma hjälpte mig att byta plåster på det ena av mina operations sår (härligt att jag känner så många som arbetar inom vården, heheh) så känns bättre efter det! Nu är jag fett sugen på ett film maraton med -vad-som-helst-bra- och en mysig vän och lite popcorn, men alla är upptagna och jag kan inte ta mig någonstans, so where does that put me? alone.
Dock snart ghost whisper, typ 3-4 avsnitt på telly:n, must see! Later, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback