We all fall down


Bara för att jag fullkomligt älskar denna bilden.. ser så sjukt galen ut!!
Hey hotties. Det är torsdag kväll och idag har jag säkerligen inte gjort mer än att kollat på film, blivit förbannad och NJUTIT av Vampire dairies. så allt verkar vara i sin ordning! Jag låg i sängen och tänkte igår på om jag skulle göra en piercing, asså.. jag tror det är i läppen man tar den, men kolla på bilden nedan så fattar ni! Men problemet är att jag är sjukt rädd för nålar.. men jag är sjukt sugen på att göra den, jag tänkte att det kanske skulle underlätta om mitt beslut, om jag ska göra den eller inte, om jag visste HUR man gjorde när man piercar, vad man har för "verktyg". Där jag gjorde den i näsan och mina 2 senaste hål i vänster öra, på Riverside i landskrona, tänkte jag isåfall göra den. Så tänkte att jag kanske kunde lura med syrran dit så hade jag kunnat se hur det fungerade. Ja vi får se! men det är något som jag stärkt funderar på iallafall! Pööösss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback