Want my dreams to come true

Saturday oh saturday.. Tänker om och om igen på den där piercingen som jag vet skulle sitta som en smäck under min läpp.. ångest oh ångest. Men nog om det, syrran och Fredrik är påväg hit snart, lagom trevligt kan man tycka! Jag vill förklara varför jag har lagt upp ett klipp med the voice sverige. Det är för att varje gång jag tittar på ett program - sångprogram - där man har chansen att få vinna och bli ganska känd för sverige, kanske tillochmed möjlighet till kontrakt, tänker jag att jag skulle vilja vara med där. varje gång jag tittar på något sånt program.. Idol-The voice sverige osv. jag vill bli något stort, och jag vet att jag har en bra röst, men jag är rädd för att bli nobbad, och jag tror att jag skulle ha blivit så nervös när jag skulle sjunga att jag inte hade låtit bra, för att jag hade varit nervös. men det är en dröm, att bli berömd sångerska. att bli igenkänd för att man har den rösten man har och för att man är grym. later babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback