want my beloved piercing..


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Milton Hallström Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson

Trött chey, som har varit i LA med mamma och lillasyrran och handlat lite käk osv, samt nya skosnören, till moi! -vita. Har käkat fullkornsris och massa grönsaker, gjorde typ en nyttig gryta av det, eller vad man ska säga? Usch vad jag tycker om ungarna på praktiken!! tycker att dem är fullständigt underbara!! kommer bli jobbigt att lämna dem om 3 veckor, verkligen!! btw så har jag fått ett litet ryck, nu igen.. haha.. nä, men.. jag känner för att ändra om mitt rum igen, byta ut lite grejer, skicka upp det på vinden, ersätta dem med andra saker, möblera om kan jag tyvärr inte göra så mycket åt dock.. Vet någon var man kan köpa alltså inte såna ljuslingor man har till jul, men andra, sånna som man kan ha hela året runt, som kanske har blommor med ljus i eller något? om ni förstår vad jag menar? är iallafall sjukt sugen på att köpa nån fräck sån, för att piffa upp rummet lite.. men ja, vi får väl se.. tips på var man kan köpa såna för ett rimligt pris? tackar för mig denna kväll, ska gosa ner mig i soffan ordentligt nu, ZzZz.. HAHA. Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback