jag vet dina rädslor och du vet mina


Jag trodde att allt jag behövde var dig, att det var du som skulle göra hela min värld, så mycket bättre än vad den är. När jag insåg att det inte är du som ska få mig att leva, att du inte är den som ska få mig att känna mig lycklig igen, då släppte jag dig.

Fredag. Sweet Friday. Älskar denna låten-Goodbye my lover. Dels för att den är så jävla vacker, och dels därför att jag känner igen mig. Älskar den iallafall! Hade egentligen valt en annan låt för er att lyssna på, Every teardrop is a waterfall. men kollade lite på facebook, och såg att en tjej hade skrivit ut en text ur denna låten som är ovan. Kände att jag måste höra den igen, och då valde jag såklart den istället. Detta kommer säkert aldeles out of the blue, för alla er som läser min blogg. att jag skriver dethär.. men jag tror att det är få av mina vänner, få av min familj, få av mina nära, som verkligen förstår mig. jag är väldigt invecklad, kanske inte verkar så när man träffar mig, men det är jag. Jag är mycket djupare än man tror. Jag har jätte svårt att vara mig själv, även om det är just det jag alltid vill vara. Mig själv. Jag grubblar över allt folk säger till mig, saker som kanske inte betyder någonting för någon annan, vem som helst, kan betyda jätte mycket för mig, eller såra mig jätte mycket. Tror att det finns få människor som verkligen känner mig, och verkligen "likes me for me" för jag tror människor ser mig som bara en dum tonåring, som inte vet någonting och som inte vet vad hon vill. och främst att dem tror att jag inte kan nå dit jag vill. Men i själva verket vill jag mer än någonting annat bli vuxen, och jag försöker, varje dag. Men jag lyckas göra allting helt fel hela tiden och hela tiden hör jag saker som "när ska du bli vuxen" "detdär var inte vuxet" "betee dig vuxet" "väx upp". Men dem vet inte egentligen hur mycket som jag verkligen försöker att bli vuxen, att växa upp. Jag är jätte osäker i mig själv, och det finns bara få av mina vänner, som jag känner är som "jag". Ni vet vilka ni är, för vi har pratat om det. Ni betyder mycket för mig, ska ni veta.
End of story, listend to the song!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback