forget about thee old crap live your life


Tjalalallaa. TiSdAg är här om några timmar. Tisdag innebär att det är skola, skooldags! Känner mig lite taggad, och jag har bestämt mig för att skärpa till mig nu, med min träning o sånt. Känner att när jag började med träningen förra året, så gick det helt okej, och jag var jätte motiverad i början, men sen blev jag inte alls motiverad och det kändes som ett "straff" att gå till mitt gym. Vilket det också på sätt och vis är, jag menar, jag hade väl inte gått på gym om jag inte hade behövt det? Men jag har bestämt mig nu för att verkligen finns motivatíonen och kämpa på för min egen skull. Dessutom, tränade jag bara 3 gånger i veckan innan, och nu har jag bestämt mig för att öka till 4 dagar i veckan. + På detta har jag också bestämt mig för att jag ska göra ett visst antal sitt-ups när jag kommer hem varje dag. Så ska detta nog gå bra! bara jag behåller motivationen.. Hoppas hoppas!
För övrigt så var jag med syrran idag och gick till nån yrkesvägledande-nått och vi skulle få information om au-pair som jag tänkte att jag kanske skulle kunna vara i sommar.. men det gick inge vidare och dem hade ingen information och dem hänvisade till min studievägledare på skolan, jag citerar "eftersom att det är dem unga som ofta vill bli au-pairer så finns det säkert på skolan" - tack liksom. Mycket till hjälp. Men jag ska försöka hitta tid till att besöka studievägledaren och hoppas att hon kan hjälpa mig! så får vi se hur det blir i sommar.. Det okända ikväll, do not miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback