For my homies out there


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Marina Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson

Har varit ute på äventyr idag litegrann, hihi. Har först och främst handlat födelsedagspresent till pappsen, det blev en parfym, en med lite häftig flaska och god doft ( bild kommer ) Men vet inte när/om det blir någon vågtång, för den jag har hittat, har varit med i alla olika affärer, som t ex mediamarkt, expert osv. men den finns inte i lager! blir smått irriterad.. vill ju ha den! antar att jag får vänta och se, om den kommer in på lager igen.. Påtal om annat så har jag precis tagit mig en varm dusch, kände att det behövdes efter den hårda träningen, första träningen med hantlarna också! kände hur svetten rann.. haha, fräscht eller så? Nu tänkte jag ta på mig lite myyskläder, och lägga mig i min säng, och titta på något bra! Ni är bäst, pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback