det var så längesen vi sågs


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Elias Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson

Är kall, trött och sliten. slutade min praktik halv 6 idag ju, och efter det skulle jag till gymmet, så jag tog bussen dit och några meter från grymmet tittar jag ner på mina kängor och kommer på att jag inte har några skor att gymma i, så i världens panik powerwalkade jag till syrran (som bor några meter därifrån) och plingade på tusentals gånger, men ingen hemma. så jag gick runder och väntade EN TIMME på att nästa buss hem skulle gå, det var drygt. Men väl hemma nu, är jag glad över att jag är ledig på praktiken imorgon! ska iväg och köpa födelsedagspresent till pappsen! får väl se om dem har det som jag vill köpa till honom! *hoppas* Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback