All pumped up


Foto: @Rebecka Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson
Godmorgon på er fina!
Har sovit som en liten bebis inatt.. skämt o sido, men gott har jag sovit! dock lite konstiga drömmar, men inget ovanligt om man tänker mycket. Som jag då gör. Har precis käkat frukost och vet inte om vi ska iväg på äventyr till väla kanske? om inte så ska jag iallafall hem någon gång ikväll.Funderar starkt på att köpa en döskalle lykta, typ. som finns på chili affären i både väla och i burlöv center. Me likey! Såhär ser den ut och man kan få den i många olika färger, vet inte vilken färg jag ska ha än..:



Foto:http://www.chillistore.se/sortiment/
Känner mig lite smått taggad till APL:en som börjar imorgon, och varar i 5 veckor! Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback