Want to be me completly


Foto: @Rebecka Andersson
Modell: @Elias Andersson
Redigering: @Rebecka Andersson

En fin kväll, har kommit hem efter att ha köttat som in i på gymmet, men har haft väääldigt ont i magen också, vet inte vad det är med den..? usch..  Men jag har ätit god mat som stod på bordet när jag kom hem, mums! Duschade direkt efter och sedan satte jag mig ner och gjorde uppgifter angående min APL plats, som tvunget skulle bli gjorda! nu är jag sleden, och ska upp 5 imorgon bitti, så vet inte om jag orkar blogga då.. men efter praktiken imorgon ska jag iväg till syrran och se om dem har töjning på riverside, woohoo! efter det blir det gymmet såklart! Slesep tight! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback