Teen mom


Foto: google.se

Fullkomligt älskar teen mom! men tycker att dem gnäller ganska mycket, om hur dem får göra allting själva, betala allting, kan inte gå ut och festa, kan inte ha pojkvän/flickvän osv. Kollar på teen mom mindst 1 gång om dagen! När jag kollar på Teen mom får det mig att inse, att jag faktiskt är bättre än dem som är med i serien. Nej, jag kanske inte är helt "mogen" men jag har inga problem med att ta hand om mitt eget barn (om jag hade haft ett) och jag hade förmodligen nästan aldrig lämnat bort det till någon annan så att jag kunde göra annat som te x festa. Jag hade själv tagit hand om mitt barn, as I will - someday. Tycker det är sjukt omoget, att hela tiden lämna bort sitt barn för att bara tänka på sig själv, du har väl skaffat barn av en anledning, om inte så fanns det väl möjlighet till abort eller adoption? Gnäll inte!

Vill ha bebis!!

Kommentarer
Linda! säger:

Word!!!!

2012-02-14 | 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback