Känslobomb

Ni behöver inte läsa detta, om ni aboslut inte vill! eftersom att detta är bara att jag vill skriva av mig, för jag är så sjukt förbannad, och värre kommer det att bli. SÅ VARNING. Ända sen vi började gymnasiet, så har det varit EN JÄVLA MASSA drama i vår klass, det är alltid någon som är ovänner, och det går ALLTID utöver alla andra i klassen,alla tar oftast EN speciell persons sida. Orkar inte med sånt skit. MAN ÄR ALLTID TVÅ OM KAKAN. det är inte alltid en som har gjort fel, för det är mer än en persons fel att det blir som det blir. förfan liksom. Jag är vänner med båda som är ovänner, jag tar aboslut inte ens parti, men jag orkar inte när alla ställer sig på den enas sida, tycker bara det är jävla bullshit. hatar det. Känns som att alla bara går på en, INTE RÄTT. nu blir det nästan automatiskt att man tar den som inte har någon bakom sig, som inte har någon som försvarar henne. Men det är ju bara för att alla går på just HENNE. man är alltid fler. alla människor kan göra misstag, det är mänskligt! orkar inte med massa drama, det suger bara energi från en, men jag tänker dock inte stå och se på när en får ta all skit. No. that aint my style. Never was. Never will. Forgive and forget, AND MOVE THE FUCK ON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback