Känsligt ämne; Vänner



Ett känsligt ämne.. Vänner. Jag finns ALLTID där för mina vänner, ALLTID. Jag kanske är dålig på att höra av mig ibland, men jag hör av mig! Det känns som att mina vänner inte finns där för mig, och som att dem inte bryr sig eftersom att vem är det som alltid hör av sig? Guess who?Me. Jag har 2 bästa vänner, den ena har jag känt och varit bästa vän med i 10 år, jag är glad att hon finns i mitt liv. Men det känns som att jag blivit ersatt, och som att jag inte duger längre. Det är inte samma sak mellan oss längre, but I wish it was </3 Den andra är ganska lik mig själv, fast ändå inte. Vi förstår varandra, tänker sjukt lika, och vill ganska lika saker. Men såklart finns det saker som skiljer. Jag har inte känt henne så länge, men redan första dagen på gymnasiet, kände vi båda att vi fick kontakt. Älskar faktiskt denna tjej, och önskar att vi kunde prata mer, umgås mer. Be like twins. Sister <3 Jag vill så gärna ha en vän som jag vet att jag kan ringa ALLTID, som aldrig tycker att jag är för mycket, som tycker att jag duger, och som ringer mig och frågar hur det är och prata i timmar om saker som inte har någon betydelse. Jag vill ha en sån vän. En riktig bästa vän, som man kan lita på, no matter what.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback